Müşteri hizmetleri 0224 334 0767
Bilgi bankası kategorileri
TR Uzantılı Alan Adları İle ilgili Dökümanlar
ASP Kodlama Dili İle İlgili Sıkça Yaşanan Sorunlar
cPanel/WHM Kontrol Paneli Kullanım İpuçları
Veri Tabanı Oluşturma ve Bağlantı Örnekleri
Fiziksel sunucu yönetimi ile ilgili dökümanlar
Domain Tescili ve Yönetimi
Domain Taransfer Hakkında S.S.S.
E-Mail Hataları ve Kurulum
Ftp Programları ve Kullanımları ile ilgili Kısa Bilgi
.htaccess Dosyasının Kullanımı
MS SQL Hakkında Detaylı Dökümanlar.
Linux Plesk Kontrol Paneli Kullanım Kılavuzu
Windows Plesk Kontrol Paneli Kullanım Kılavuzu
Hosting ve Hosting işlemleri ile ilgili genel sorular
SSL Sertifikası ile ilgili sık sorulan sorular
Sanal sunucu yönetim ile ilgili dökümanlar
Seo Teknikleri uygulama kurulumları
Destek talepleri mesai saatleri içerisinde ortalama 45DK içerisinde cevaplanmaktadır. Bu süre departmanlar arası farklılık gösterebilir. Mesai saatleri dışında hosting servisleri destek talepleri ortalama 90 DK içerisinde yanıtlanmaktadır.
Sunucu seviyesinde destek alıyorsanız talep cevaplanma süreleriniz aşağıdaki gibidir:
SLA Standart : 1-8 Saat x 7-24
SLA 1. Seviye : 1-3 Saat x 7-24
SLA 2. Seviye : 0-60 DK x 7-24
Yukarıda verilen bilgilerin tamamı müşteri talep sırasına göre ortalama olarak verilmekte olup süreler daha kısa veya daha uzun olabilmektedir. Bu süreler müşterinin yaşamış olduğu sorun veya talep ettiği hizmete harcanan mesai saatlerine göre farklılık göstermektedir.
[BayPro Yazılım Ltd. Şti.] teknik servis, yazılım anlaşması ve bilgi işlem hizmetleri çerçevesinde hizmet alan müşterilerimiz sözleşmeleri üzerinde yer alan hizmet cevap sürelerine tabidir.